äventyr med klassen

Idag har vi haft konsert i Själevad med kammarkören. Vi åkte klockan ett och var hemma typ halv 9.. - lagom hem till beck alltså :)

 
Mattias & Erik med Ann i bakgrunden i bilen på väg till Själevad 

Vi följde efter Emmas gröna bil
 
Kör & orkester repar. Jag vilade :P


Konserten gick bra, det var ganska mycket folk vilket var roligt :) Jag sjöng däremot inte på Vivaldis Gloria som jag pratade om igår.. utan dom fick klara sig utan mig eftersom jag inte kände mig helt pigg.. Men det gick kanon det med. Och kul för mig som fick lyssna för en gångs skull :P

Ikväll när jag kom hem har jag bara legat på soffan under täcket och tyckt synd om mig själv och tittat på Beck. Känner mig inte alls pigg.. Blir nog hemma imorn.. har ändå bara en lektion.. Däremot skulle jag ju behöva ta mig ner på stan och söka fler sommarjobb.. Hmm..


Nu ska jag nog sova iaf. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0