Catch med Ida & Anna

Anna och Ida kom förbi ikväll för att titta på soffan vi har uppe i vårat förråd.
Tänkte skänka bort den till Anna eftersom hon kan behöva den snart.. :P
Sen fastnade dom i min soffa och vi tittade på arga snickaren och efterlyst å så spelade vi Catch.
Så här kan det se ut när man spelar det fantastiskt roliga spelet:



Anna visar hur spindelmannen hänger uppochner och Ida dör av skratt




Nu väntar jag på att Micke ska komme hem. Sen blir det nog sängen. Jag får inte gå på skolan imorn heller för mina lärare. Men jag får gå dit och ha min lektion med Patrik i dirigering. Sen ska jag följa med Ida och kolla på lägenhet! :)

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

Fan vad roligt det var!

2009-02-19 @ 12:04:30
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: anna

snygg spindel =) nästa gång ska vi dricka vin också!

2009-02-20 @ 09:15:37
URL: http://vitstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0