Framme i Göteborg!

Nu har jag kommit fram till Emmelie och Per i Bergsjön/Göteborg. Fast Per är inte hemma än. Han kommer imorn. Åkte buss från Kinna vid halv 8 och sen kom Emmelie och hämtade mig på stationen kvart i 9. Lyckades hitta henne på en gång när jag kom in på centralen. Duktigt! Efter några felkörningar och telefonsamtal kom vi iaf fram hit där dom bor. En fin 3a bor dom i :)

Jag har även hunnit med en sväng ut till Horred och hälsat på Stefan och RosMarie och deras barn Henrietta 8, och Karolina 6, och den lilla söta hunden Humle. Sjöng lite singstar och spelade Buzz med dom. Det var kul :)

Imorn ska vi försöka hitta vart skolan ligger och hur jag ska ta mig dig med spårvagn och jag ska åka upp och hälsa på farmor på sjukhuset. Annars blir det nog bara en lugn dag. Eventuellt ska jag försöka få tag i en svart pärm också för jag glömde min i Härnösand..
Inga bilder för jag har glömt att ta med kabeln. Dessutom har jag inte tagit nån än ;P Förutom en rolig bild på ett päron på ICA i Skene som såg ut som en rumpa :P




Saknar alla hemma.. Mest Mikael.. Men nu har det ju redan gått 2 dagar. Alltså bara 4 stycken kvar sen ses vi igen :D ♥


Kommentarer
Postat av: Jag =)

päronrumpan var väldigt fin =) påminde lite om min egen =P Ja nu kommer resten av tiden bara flyga iväg =) men jag saknar dig gumman..



Älskar dig ! puss puss

2009-02-22 @ 23:39:39
Postat av: Martina

du är allt bra söt du älskling ;) men din rumpa är mycket finare än det där päronet :P

love you very mucho!! puss puss

2009-02-23 @ 00:00:35
Postat av: anna

Lycka till nu Martina!!!!



TUSEN LYCKATILLSPARKAR I BAKEN och en kram!

2009-02-23 @ 17:34:25
URL: http://vitstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0