"Grilla ungarna över öppen eld ett tag med!"

Ja, så sa Gisela när jag berättade om en artikel jag hade läst på aftonbladet idag och jag håller fullständigt med!
Vad är det med världen? Vad får små barn i 10-13 års åldern att plåga djur? och inte bara djur, man har ju läst massa skit den senaste tiden om att dom misshandlar varandra.. Det är ju helt sjukt! Vart är vi på väg?
Iaf. Den där artikeln var från London där massa småpojkar tror jag det var hade lagt 2 stycken små söta valpar över en öppen eld och skulle grilla dom levande! Va fan! Som tur var kom dom undan med svedd päls och nåt bråck eller nåt sånt, tack vare att det kom en tant förbi och skrämde bort dom. Polisen har däremot inga spår efter förövarna. Skit!


Här är dom små söta.. foto: Scanpix.

Vad är det som gör att man över huvud taget Vill plåga djur? Jag förstår inte. Jag är väl kanske lite väl överkänslig, jag smäller ju inte ens flugor på somrarna om jag inte blir tvingad. Men att försöka elda upp två stycken små söta Valpar? Vad hade dom gjort mot dom ungarna? Nej. Dom skulle behöva bli grillade dom med. Så kanske dom förstår att så gör man bara inte!
Jag blir så jävla less (och ledsen) när jag ser sånt här! Det är fruktansvärt!

Kommentarer
Postat av: Gisela

... och där lös det igenom om hur otroligt barnkär jag är? ;D

Men man gör inte så!! Ungjäklar! >:(

2009-02-05 @ 16:01:07
Postat av: Angelica

Men, usch, fy... så kan man väl inte göra.... Är benägen att hålla med Gisela... trots att jag är barnkär. ;o) Man får inte göra så. =(

2009-02-05 @ 18:17:35
URL: http://ekansemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0