"... har du sett kungen i baren?"

Ja min karl han är väl bara för underbar han :) Vi firar för övrigt 5 månader idag ♥
Igår spelade vi det nya spelet som vi fick av Anna & Mattias i födelsedagspresent. "Catch - vem blir den ultimata drömpartnern?" Ida var hemma hos oss och spelade det med oss. väldans skojigt! Och Micke & Ida skulle avsluta raggningsrepliken "Mitt namn är Madeleine Bernadotte..." Och micke säger: "Har du sett kungen i baren?" Förbannat roligt :P Vet att Ida redan har skrivit det i sin blogg men det tål att upprepas :P Tror att det spelet blir ännu roligare med lite alkohol i kroppen :)

När jag skulle skjutsa hem Ida vid sisådär halv 2 på natten så stog det en RÄV utanför gymnasiet (som vi bor mittemot). Mitt i stan alltså! Lite coolt tyckte jag. Ida tyckte den var äcklig. Jag tyckte den var söt :P Sen körde jag en liten genväg över MIUN... åsså helt plötsligt så får jag tvärstanna åsså skriker jag: "nä men va faaan!" då står det 2 RÅDJUR mitt i vägen! helt sjukt! Djuren invarderar city på natten verkar det som :P Det roligaste var att jag skrämde Ida massor.. Hon trodde typ att det var nån som låg mördad på vägen :P Tokfrans!



Idag åkte jag till Sollefteå för att vi har spelning imorgon och skulle repa idag.. Det var inte alls kul att lämna min älskling.. Det kom en tår när jag satt på bussen.. Fy! Utan honom i 2 ½ dag ska jag vara nu.. bläää! Det gick iaf bra att repa. Ovanligt bra. Fast jag sjöng typ inget för jag måste spara rösten tills imorn... Jag är så jävla förkyld.. och det blir inte bättre heller.. Snarare sämre.. Inte bra! :/

Nu ska jag springa upp och se vad syster håller på med.. Sen ska jag nog sova. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: anna

krya på dig och lycka till på spelningen imorn!!



bra att spelet va kul!

2009-02-06 @ 22:45:27
Postat av: Gisela

Oh, hoppas att det inte blir som på Valvet i somras. :s

2009-02-06 @ 22:48:35
Postat av: Ida Kentner

Ja fy fan vad rädd jag blev alltså.. usch! äcklig räv äckliga rådjur!

2009-02-06 @ 23:24:20
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Kungen i baren ( din älskling )

Ja jag är bra rolig ibland =P jag har megafon =)

Nu ska jag ta och göra mina sysslor innan jag går och sover. hörs imorn =)

Älskar dig. puss puss =)

2009-02-07 @ 01:08:02
Postat av: Martina

Anna: tack så mycket =)

Gisan: ja det hoppas jag med. det vore inte roligt å paja rösten igen.. :/

Ida: nej nu får du ta å dämpa dig ;) alla djur är söta utom spindlar :P

Micke: akta dig för rullstolssigge ;) älskar dig!

2009-02-07 @ 11:34:48
Postat av: Gisan

Ah, men det gick väl bra med rösten? :) Det var iaf mkt roligt! :D



spyflugor är inte heller så söta... ;P

2009-02-08 @ 13:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0