Jag ser inget slut...

Just nu, eller inte precis just nu, för nu skriver jag ju blogg och tittar på 2 ½ men :P Men jag håller iaf på att städa ur lägenheten på Artilleri... Micke hjälper också till såklart.. Jag ser inget färdigt resultat i mina ögon.. Skulle ni göra det om det fortfarande såg ut så här i vardagsrummet?


Jag förstår inte hur man kan samla på sig så mycket skräp!! :P Men köket och toaletten är iaf klara.. Så det är ju bara vardagsrummet och hallen kvar nu. Vi har hållit på sen kl 11 i morse till klockan 4 typ... Skulle egentligen ha fortsatt ikväll men jag orkar inte. Jag är helt slut. För igår när vi var mitt uppe i Beck så small det till i halsen och näsan igen.. När ska jag bli frisk på riktigt?? Hela min kropp värker. Kan knappt gå normalt för att det gör så ont i nederbenen.. vad heter det? på vaderna fast på framsidan :P

Tisdag-Torsdag har vi seminarum.. Jag måste alltså städa på kvällen eftersom jag åker till Göteborg på lördag och inte kommer hem förrän på fredag morgon v.9. Och då måste det vara klart för då ska lägenheten besiktigas.. Men nu är ju det värsta gjort så det borde gå bra. Bara jag får ut grejorna!
Måste bara säga att Micke var väldigt cool också i mina solglasögon och ett sönderrivet örngott på huvudet:




Sen måste jag berätta (om Gisan har chans att läsa min blogg nu när hon är på Irland och för Ekan också för den delen) att jag var ute med Mysak igår.. Vi gick i skoterspåret.. Först övade vi lite inkallning och sen fick han springa själv... Det resulterade också i att jag fick gå nästan hela promenaden själv för den lilla jävelen sprang ifrån mig! GRRR! Jag hittade honom till slut nästan framme vid Kerstins hus.. Hundskrälle! :P Då fick han inte gå själv mera. Men lika glad för det var han eftersom han såg en annan hund framför oss när vi hade kommit ut på vägen och lyssnade inte alls på mig utan drog typ hela vägen hem... Jag höll på att bli galen och var väldigt arg på mig själv för att jag varken hade stryphalsbandet eller ett normalt koppel.. Ont i armen fick jag.. :P
Och jag som hade tänkt ta fina vinterbilder på honom i snön... Detta var den enda jag lyckades med: (med koppel)



Kommentarer
Postat av: anna

Städa städa städa!! Krya på halsen!

2009-02-16 @ 21:50:56
Postat av: Ekan

Men vilken bushund... så brukar han ju aldrig göra....;) eller nåt. Var länge sen han var lös med dig, så då tog han chansen.

Om du märker att du inte hinner med dig får du göra en sån där skräplåda med allt o gå igegom senare (vilket man inte gör...) så du hinner städa iaf.

krya på dig.

kram

2009-02-16 @ 22:32:12
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Gisela

Haha! Sicken en! ;) jag snabbscrollar i bloggen bara. :) Men då kanske du har lärt dig till nästa gång att stryp el åtminstone halvstryp är att rekommendera på honom. Annars är han typ okontrollerbar. :s



Här har varit strålande väder idag och jag har varit med gro på hennes jobb. galoppstallet. :) Fick en del fina bilder. :) åker med all sannorlikhet vidare till paul ikväll och hänger med till Cavan imorgon. skoj skoj! armen är dock fortfarande ond. :(

Hoppas allt är bra. kramkram

2009-02-17 @ 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0