Min älskling är snäll idag :)

Han är alltid snäll iofs. Kan inte ha hittat en underbarare pojkvän :)
Iaf så är ju jag förkyld.. IGEN! va faan! Kan inte alla bara sluta smitta ner mig? Hela skolan är typ förkylda.. Inte så kul.. Men eftersom jag är förkyld så har Micke tagit hand om mig idag. Vi har varit ner på apoteket å köpt strepsils och nässpray och nu hör och häpna så lagar han mat till mig! Första gången i vårat snart 5 månader långa förhållande.. Makaroner och köttbullar :) gott! Han låter väldigt glad när han gör det också. Ska nog låta han laga mat oftare... Eller det beror ju på hur det smakar, men hur svårt kan det va? ;) Han har ju lagat mat förut.. Men då har det varit matlagning i form av minikrogen :P



Jag har legat nerbäddad i soffan större delen av dagen annars.. under mitt dunis. Mys! Men nu måste jag ta mig upp ifrån det för nu är maten serverad. :) Älskar dig Mikael! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0