sandra är här

Nu är Sandra hos oss igen och hälsar på. :) Fick fina rosa tulpaner av henne igår när hon kom. :) Vi har varit på konsert idag igen på skolan och nu tittar vi på Efterlyst. Eller jag tittar, Sandra måste läsa kurslitteratur. Tur jag slipper sånt :P Hann även se slutet på Top Model. Fel person vann tycker jag.. :P
Har inte så mycket att berätta egentligen.. Rösten börjar komma tillbaka, vilket är bra eftersom jag ska iväg och söka snart plus att vi har seminarier med Torbjörn Lillieqvist nästa vecka. Det är en rolig gubbe! :) Ska bli kul! Måste bara lära mig mina sånger utantill! Liiite panik har jag..
Äsch, jag svamlar bara så jag ska nog sluta nu. Passar däremot på att tacka alla som har grattat mig till mitt nya jobb! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0