Spårvagnar och sjukhus

Idag har jag och Emmelie åkt massor med spårvagn. Först åkte vi och tankade hennes bil och hämtade ett paket på posten som hennes mamma hade skickat eftersom Emmelie fyller år imorn. Sen svängde vi in på Lidl för att kika om dom hade nån svart pärm.. Men det hade dom såklart inte.
Efter det åkte vi spårvagn till centralstationen och sedan vidare till Östra sjukhuset för att hälsa på Farmor som ligger inlagd där. Var lite rädd att hon inte skulle känna igen mig men det gjorde hon. Hon gjorde inte det först sa hon men hon kände igen mig på rösten sen. Hon tyckte att det var en rolig överraskning. "Det hade jag inte väntat mig" sa hon. :)
Det var kul att få träffa henne och se hur hon mådde.. Hon har blivit mager och liten. Men söt är hon ändå :)
Nu håller Emmelie på att baka en tårtbotten och sen ska vi laga mat. Makaroner och korv.. Kanske vi ska stuva dom? Makaronerna alltså.. Det är gott :)


Emmelie väntar på spårvagn


Farmor och jag. Glada :)


Sen sa hon att vi måste ta en sur bild också. Hon är rolig min farmor ;P

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

Då är ni ganska lika, du säger ju också alltid en massa saker som man ska göra på foton :)

Din pappa är något lik henne du.. KRAM!

2009-02-23 @ 18:47:15
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: anna

Här varnar du för mindre bloggande, å helt plötsligt uppdaterar du mer än någonsin och dessutom med bilder!! KUL =) Å lycka till igen!

2009-02-23 @ 20:08:36
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ida: haha näe så lika är dom inte ;P



Anna: haha ja tänk vad tokit det kan bli ;P man kan inte lita på mig ;) tack så mycket!



Håll tummarna för mig imorn! :D

2009-02-23 @ 20:20:23
Postat av: Anonym

Oh! Hoppas det går/gått bra! :D och att du hälsade till farmor från mig! :) Kramkram!

2009-02-26 @ 23:17:58
Postat av: Emmelie Sjöberg

martina vaaaaaaaaarför, la du ut den bilden på mej jag skämms.haha/Emmelie

2009-03-10 @ 19:32:15
Postat av: Martina

Emmelie: haha jag tycker att den är fin juh! :P

inget att skämmas för alls ;)

2009-03-10 @ 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0