Tillbaka till verkligheten

Vet att jag har varit dålig på att blogga, men jag har bara inte orkat. Sorry about that.

I lördags hade vi spelning på Hallsta. Första spelningen med Per. Det gick över förväntan och det var skitkul! Mycket folk från hela världen. Galna tyskar i rullstolar och roliga fransmän rockade loss på dansgolvet.

Nu är jag tillbaka i skolan efter min långa sjukskrivning.. :P Var helt slut efter 3 timmar där och har nyss sovit middag i en timme.. Före middagen däremot :P Måste gå och göra mig något att äta snart. Ikväll och imorgon skulle jag ha sjungit på konsert på skolan men jag kände att jag inte pallade det. Inte helt hundra i rösten än.

En kul sak däremot är att jag har fått sommarjobb! Wiihiee! Plus timanställd extrapersonal fram tills sommaren börjar på ICA. :D Kul! Börjar redan vecka 10 med inskolning. Spännande att se hur dom gör på en annan affär. Jag har ju bara arbetat på Konsum. :P

Nu ska jag göra mig lite mat, sen ska jag upp på skolan och titta på konserten iaf. Sen kommer Sandra ikväll igen och ska sova hos oss några nätter. Bye!

Kommentarer
Postat av: anna

Grattis till extrajobbet, kul att du blir kvar i stan i sommar!!

2009-02-10 @ 19:03:54
Postat av: Ida Kentner

Grattis till jobbet min vän :D Nu är det bara jag som ska ha ett också :)

2009-02-10 @ 19:25:21
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Angelica

grattis till jobbet.:) Åh, vad mamma kommer bli ledsen när du inte är hemma hela sommaren...;o)

kram

2009-02-10 @ 20:21:54
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Gisan

Hihihi. Tänk så du kommer blanda ihop PLUnumrena i början! ;)



Bra med jobb! Congrats! :)

2009-02-10 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0