I brist på annat

Är förkyld igen och orkar inte komma på nåt att skriva om så därför snodde jag detta från Carros blogg :) http://hessel.blogg.se


OM MIG
1. Namn - Martina Madeleine Christin Carlsson
2. Bor - Härnösand
3. Syskon - Äldre systrarna Angelica & Gisela
4. Ålder - 23
5. Född - 25 januari
6. Ögonfärg - Blå
7. Längd - 1.58
8. Sko storlek - 34-36, lite olika
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Vattuman
11. Hårfärg - Mörkbrunt
12. Födelseort - Sollefteå
DAGENS..
1. Låt - Laudamus te ur Mozarts Cmollmässa... Öva öva öva!
2. Saknad - Älsklingen som är på jobb
3. Kläder - Myskläder
4. Smink - Kör naturellt idag
5. Underkläder - Trosor. Har inte ens fått på mig en Bh idag..
6. Mat - Bara frukost än så länge... Kanske orkar jag göra makaroner och köttbullar snart..
7. Köp - Inget.
8. Göra sen - Soffamys
9. Godis - Sura dragster
10. Pinsammaste - Inget alls faktiskt
SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Har aldrig gjort det. Anna tvingar aldrig med mig ;)
2. Tycker du om godis - Ja tyvärr :P
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - väldigt olika.
4. Äter du oftast nyttig mat - Både och.. inte världens nyttigaste människa..
5. Är du stark - Nej. Men jag har varit en gång i tiden. Satsar på att bli starkare än Micke :P
6. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Gissar på benen.
7. Tycker du att du själv är söt/snygg - Ja helt okej.
8. Du ger mycket komplimanger till andra - Ja
9. Är du nöjd med ditt förnamn - Ja
10. Du tycker att du själv är smart - Ja
11. Vad är det sämsta hos dig - Min lathet
12. Vad är det bästa hos dig - Att jag är snäll kanske...
13. Har du bra självförtroende - Ja ganska.
14. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - För mkt antar jag... datorn ligger i knät när jag ser på tv :P
15. Du tycker om att vara med killar - Ja
16. Känner du dina grannar - Nej
17. Vad har du för färg på dina underkläder - Vita och svarta
18. Använder du BH varje dag - Ja, förutom idag :P
19. Svär du ofta - Inte lika mkt som förut hoppas jag.
20. Gillar du skolan - Ja för det mesta
21. Har du någon gång skolkat - Ja
22. Spelar du något instrument - Piano och saxofon
23. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, handboll, slalom
24. Har du några tatueringar - 1 fotknölen typ och en på handleden
25. Har du några piercningar - Örat
26. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ?
27. Tycker du om djur - Ja. Men dom tycker inte om mig... Prosit!
BRUKAR DU...
1. Sova - Ja
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej
3. Röka - Nej. Kanske 1-2 ggr per år
4. Snusa - Ja....
5. Dricka - Ja
6. Skada dig - Nej
7. Klä dig i svart - Ja, den lilla svarta.
8. Hata folk - Inte hata men man kan inte älska alla!
9. Lita på folk - Oftast
10. Skada dig med flit - Nej
11. Drömma mardrömmar - Inte så ofta som tur är.
12. Gå i skolan - Ja
13. Gå i kyrkan - Dop, bröllop begravningar, konserter mest..
14. Vilja dö - Nej!
NÄR...
1. Åt du senast - Frukost kl 1
2. Läste du ut en bok senast - Alldeles för längesen.. Jag har inte tid med böcker.
3. Köpte du något senast - Igår. Mat.
4. Svor du senast - ?
5. Sjöng du senast - Igår. Inte bra för halsen :/
6. Klagade du senast - Vet inte.
7. Klantade du dig senast - Ingen aning
HAR DU...
1. För många vänner - Nej
2. Förföljelsemani - Nej
3. Någon annan psykisk sjukdom - Nej
4. Skadat någon - Inte vet jag vet? Inte medvetet isf ;P
5. Färgat håret - Ja
6. Några piercnings - Nej.. eller öronen
7. Några tatueringar - 2
8. Egen dator - Japp
9. Gjort bort dig rejällt - Ja
ÄR DU...
1. Snäll - Ja det är jag.
2. Snygg - Ibland :)
3. Söt - Ja :P
4. Lång - Nej verkligen inte
5. Kort - Lagom
6. Klantig - Ibland..
7. Tönt - Nej
8. Tjock - Nej
9. Smal - Lagom
10. Romantisk - Ja ibland ;)




Ja det var det.. Jag är väldigt hungrig nu.. måste nog gå och göra dom dära köttbullarna iaf.. Fast jag är mer sugen på Subway... :/ Kom på att jag har en sak och berätta iaf. Igår när vi var i Sollefteå och repade (micke följde med) så var det en som hade kört in i förarsidan på bilen. Så måste byta framdörr.. Eller laga om vi inte får tag i nån dörr.. Men han hade lämnat en lapp han som hade kört på så det kommer lösa sig. :)


Kommentarer
Postat av: Gisan

Ännu en lista... tyckte det var en del som var samma sak, men jaja, det är inte du som gjort den från början. ;P

Bra han lämnat lapp! Hoppas det stod ngt bra på den oxå. ;o)

2009-02-04 @ 18:26:22
Postat av: Martina

Gisan: jo det brukar ju vara en del som e samma..

haha ja det stog namn å tfn å såna grejor :P

2009-02-04 @ 21:47:17
Postat av: Gisan

Så bra då! ;) ... Hoppas de e till rätt person bara :o

2009-02-04 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0