En händig man :)

Ja, min man är allt ganska händig han ändå märkte jag idag :) Han har rensat avloppet helt själv. Jag kan säga att det Inte luktade gott! BLÄ! Dom som bodde här innan kan aldrig ha gjort det.. Det var typ helt tjockt å vi har ju inte bott här så länge... Vi var tvugna å rensa det eftersom vi har märkt att det har blivit lite översvämning när vi har duschat.. :/ Men nu är det iaf gjort så nu slipper vi göra det på ett tag.. :) Fast kanske lite oftare än dom gjorde... :P

Min händiga karl, lite trött :P


Tog ju tyvärr ingen bild när han höll på å greja.. Ibland tänker man helt enkelt inte :/
Jag är glad att jag har dig iaf Mikael. Du är det bästa som har hänt mig! Jag älskar dig! ♥
Imorn när vi får lön och CSN kanske jag kan laga en god middag för att han var så duktig.. :)
Nu sova. Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0