fierce!

Igår hämtade jag mina nya glasögon. Dom är verrry snygga =) Looking fierce så att säga :P

Varför jag inte skrev nåt igår var för att jag blev så in i h¤)#&(#¤e förbannad eftersom det inte blev nåt rep för att våran trummis inte kunde ta sig till stan. Vilket alltså resulterade i att jag åkte 16 mil i onödan! Det har jag verkligen inte råd med. Så han ska ge mig bensinpengar för att han inte kom. Jävligt sur var jag.
Men! Jag hämtade ju mina glasögon och Gisela hjälpte mig att sy upp en klänning som jag ska ha på fredag när det är tjejfest :) Så helt bortkastat var det ju inte.. Men hade kunnat lösa båda dom sakerna på annat sätt och en annan dag..

 


Just nu är jag vädligt hungrig, men har inget hemma som jag vill ha.. Inte spec sugen på fiskpinnar kan jag säga.. Kanske måste beställa nåt från mini sen när dom öppnar.. Även fast jag inte har råd.. Får se hur jag gör..
Annars blir jag bara hemma ikväll, trött och lite ont i halsen så jag måste vila inför imorgon när jag ska sjunga på ett pianoseminarium :)
Skickar en värmande kram till Ida. Det kommer lösa sig!

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

Tjuuusiga brillorna blev!

Tack för kramen. Hoppas jag är någerlunda på G på fredag.. och inte bara gråter efter några glas bubbel.

2009-01-28 @ 17:59:26
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: anna

snygga glajjer!!

2009-01-29 @ 11:39:33
Postat av: anna

vad e det för märke på glasögonen... på fotot ser det ut som McDonalds! =)

2009-01-29 @ 11:40:51
Postat av: Gisela

Anna: Hahahaa! McDonalds!! :D:D



Hoppas klänningen håller ikväll. fort och fel ;P

2009-01-29 @ 23:05:24
Postat av: Martina

Anna: haha mc donalds är det inte. det är miu miu =)



Gisela: klänningen höll... men jag har för mig att den blev väldans blöt några gånger.. :/

2009-01-31 @ 14:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0