fint hem :)

Nu har jag nyss städat hemmet. Det kan ju inte se ut hur som helst när man ska få besök tycker jag. Plus att det var ganska dammigt, och det går ju inte när jag är dammallergiker :P
Sandra kommer vilken minut som helst. Ska bli kul att träffa henne igen :)
Köpte fina tulpaner för några dagar sen.. Det är så mysigt med levande blommor i vas tycker jag. Det känns mkt mera hemtrevligt!


Fina va? =)

Ska göra risotto till middag. Har varit sugen på det i flera dagar så nu var det dags! Åkte på ICA å köpte ris, för något sånt hade vi inte.. Äter inte ris spec ofta i detta hem.. Kanske ska bli ändring på det nu? :P
Ikväll blir det bara lugnt annars.. jag är så trött och min rygg gör så ont från träningen igår. Men då märks det iaf att man har gjort nåt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag accepterat din utmaning =)

2009-01-20 @ 17:54:33
URL: http://idasvensson84.blogg.se/
Postat av: Caroline

ja han blir bara större och större vår busis! :) tack för dina fina kommentarer i mellan åt föresten! Kul att läsa din blogg också, ni är så söta du o killen! Många kramar!

2009-01-20 @ 21:14:11
URL: http://hessel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Risotton var super!

Ni får skylla på mig att jag fyllt avloppet med hår:-)Bara jag slipper ta bort det;-)

Kram på er och tack för att jag fick övernatta hos er!

2009-01-26 @ 13:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0