helg :)

Nu är helgen snart slut och det är dags att börja en ny vecka på skolan.. Kunde inte uppdatera igår för det var nåt knas men här kommer iaf lite om vad som har hänt i helgen :)

Fredag: Begravning för Sven-Olof, jag sjöng, det gick bra. Micke följde med till Solle också, sen var jag hos optikern och fick veta att jag har fått bättre syn :) jejj! tillbaks på -3.75 igen :P Lånade även med mig 6 st par glasögon hem, eftersom jag behöver nya. Sen åkte vi hem och på vägen hem bestämde vi oss för att vi skulle åka å se på bio i Sundsvall. Frågade Ida om hon ville följa med och det ville hon. :) Vi åt pizza på Norrlands källaren. Mycket gott! Mums!
  
Micke blev överlycklig över ölen han fick :P
På bion köpte vi den största popcornen och två stora coca color. Jag kände mig som en liten pygmé när jag höll i dom. Vi orkade bara äta upp halva skålen med popcorn :P Vad vi såg för film? Yes Man! Så himla rolig film! Micke sa att det var den bästa filmen han sett och höll på att dö av skratt :) Det är en film jag verkligen kan rekommendera :)

Lördag: Sov länge, till 12 typ. Ringde och väckte Ida och sen åkte vi ner på stan för att inhandla alkohol till kvällen och jag köpte en ny väska på H&M som jag verkligen behövde. Micke mådde dåligt vilket inte var så kul... Så för att pigga upp honom lite så åkte vi ut till Solum och kollade på hockey hos Lars & Agneta. Det var ju iofs inte så kul för modo förlorade... Efter det skyndade vi oss hem och åt och sen åkte vi till Sandra & Nicklas för fest.
    

1) Ida, Johan (Annas lillebror) & Sandra. 2) Anna. 3) Ida. 4) Ida, Sandra & Anna dansar loss! 5) ♥

Vi stannade inte så länge.. åkte hem vid halv 11 eftersom M var krasslig. Men det var trevligt under tiden vi var där. :)

Söndag: Stora slapparedagen! Klev upp halv 12 för att kolla på reprisen av körslaget och lets dance. Förstår itne att Robert Wells kunde åka ur. Han var typ bäst! Vi har ätit tacos och sen massa godis.. Jag är proppmätt fortfarande. Men gott var det! :) Kollat på handbollen, Sverige vann :) Å nu ska vi snart kika på film på 4an tror jag den var..

På tisdag får vi besök tills på fredag av Sandra! Kul! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har utmanat dig ;) Kolla min blogg..

2009-01-19 @ 21:38:43
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0