idag är det min födelsedag

hurra hurra hurra!!
Jag måste skyyyynda mig å skriva nu för snart är det inte min födelsedag längre.. har 4 minuter på mig :P klockan är 23.56. Om 4 minuter fyller alltså min lilla älskling också år :)

Igår kom Anna, Ida, Sandra och Nicklas hit och åt tårta och bullar med oss. Vi fick fina paket av dom. En hjärtskål och en skål som man ska ha ljus i och ett sällskapsspel :) Det måste dom komma hit och spela med oss nån gång :P

fina paket :)

På kvällen var vi hemma hos en kompis till Micke och spelade poker.. Jag var ensam tjej... Första gången åkte jag ut först.. Inte kul.. :/ Men andra gången kom jag 3a faktiskt =) det var roligare :P Micke vann :)


Idag kom mamma, pappa, Gisela, Angelica och Emma hit. Först flyttade vi ut alla möbler ur min lägenhet och sen åkte vi till solum och mickes pappa där vi fikade tårta (igen) och bullar å kakor och sen hade jag gjort en tjälknöl och micke hjälpte till med potatisgratäng till middag. väldigt gott blev det och jag blev jäääätttemätt! :P

Pappa, mamma å Angelica


Fick mest pengar i födelsedagspresent.. Hade önskat mig det eftersom jag ska köpa nya glasögon :) Men av Angelica och Gisela fick jag en sånglektion med en tjej i Östersund (minns inte namnet nu..)  Då blev jag glad :) Åsså fick jag massa döskallesaker av Gisan.. det tyckte hon va kul :P


Paketöppning :)


Emma hade på sig sin fina klänning som hon fick av mig och Micke i julklapp :)
Hon är en duktig tjej som kan sitta själv i soffan trots bara 2 månader gammal :)


Ja... Nu är det inte min födelsedag längre.. Jag hann inte.. det tog längre tid än jag hade planerat det här.. :P
Micke fyller 23 nu också! GRATTIS ÄLSKLING! :)
Jag ska sova och Micke ska spela poker.
Natt natt




P.S. Tack alla som har grattat mig idag :)

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

Dina föräldrar är fantastiskt roliga! :) Hälsa DOM!

2009-01-26 @ 00:17:18
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: anna

å emma har sett piggare ut på andra foton, haha! Otroligt söt klänning har hon. tack för gott fika!

2009-01-26 @ 12:36:39
Postat av: Anonym

Astrid Domino heter hon.:) Den enda sångpedagog än så länge iaf i sverige som lär ut komplett sångteknik. Inte illa.:)

2009-01-27 @ 18:59:17
Postat av: Angelica

skulle inte bli anomymt... så det kan bli....

2009-01-27 @ 19:00:02
URL: http://ekansemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0