konstiga ljud

I natt vaknade vi klockan 5 av att vi hörde ett konstigt ljud i lägenheten. Typ ett tjutande ljud i korta signaler... Micke har tydligen hört det ljudet förut men då sov jag som en stock :P Det kom från toaletten, men inte från fläkten som sitter där inne. Jätteskumt. Micke stängde iaf dörren så vi slapp höra och sen somnade vi om :P Men det är lite mysko att man inte kan förstå vad det kommer ifrån... Men det har slutat nu som tur är :)

Idag har jag städat bort julen. För: Nu är glada julen slut, slut, slut, julegranen bäres ut, ut, ut.... Fast vi hade ingen gran här hemma.. Men tomten å bocken å ljusstaken och julduken är borta. :)
Ikväll är det top model! jejj! :) kanske jag kan flirta hit nån av brudarna och komma å titta med mig.. Man vet aldrig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0