lista

I brist på annat att skriva så kommer här en liten lista för ovanlighetens skull :P


Märkeskläder eller secondhand?
Märkeskläder. Hatar secondhand :P
Mac eller PC?
PC
Liknar du en kändis?
Många tycker att jag är lik Christina Ricci, fast en del tycker inte att jag är lik henne alls :P
Bästa låten i världen?
Det går inte att svara på. Det har gjorts miljoner bra låtar!
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Helst ingen alls... Idol om jag måste ta nån.
Hur många timmar sover du per natt?
Mindre än vad jag vill, men det är bara för att jag aldrig går och lägger mig nån gång. Om jag fick bestämma - minst 10 timmar ;)
Favoritsåpa/dokusåpa?
DOL/Hell's Kitchen, Top Model
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Kinamat är gott :)
Vilket intryck gör du på andra?
Att jag är en sprallig tjej som är snäll :P
Det här vill jag bli när jag blir stor
Klok
Detta skulle jag vilja prova på?
Jag skulle vilja våga prova att klättra i berg.
Detta gör mig vansinnig..
Blir aldrig vansinnig, bara besviken på människor som krigar, plågar djur, våldtar etc. etc....
Berätta en sak om dig själv som andra kanske inte vet
Jag vet inte... att det enda stället jag inte sjunger på är i duschen.
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Lillsvampen, Marta, Märta, Tina, Marttan
Hur var du som barn?
Snäll flicka som skulle kunna allting själv. Hittade aldrig på nå bus ;)
Varför bloggar du?
För att det är kul att få skriva av sig, berätta för någon om vad som händer.. Denna någon kan vara datorn men är det riktiga människor som läser och kommenterar är det ett plus :)
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Både ja och nej.
Vad kan man leva utan?
Godis
Hur svarar du i telefon?
Väldigt olika beroende på vem det är som ringer. ;)
Är du pinsam på fyllan?
Ibland. Men mest är det bara roligt när jag är full :P
Vilken var din första konsert?
Du menar att jag ska komma ihåg det? Nån gång när jag var 5-6 år kanske...
Värsta känslan?
Att känna sig ovälkommen och oönskad.
Favorit tv-program?
Vänner, top model, hell's kitchen
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Massa mys med Micke, eller en heldag full med shopping och mys på kvällen ;)
När grät du senast?
Nån vecka sen när vi pratade om massa allvarliga saker när vi låg i sängen och skulle sova.. inte ett bra tillfälle att prata om såna saker :P
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Några dumma beslut skulle ha kunnats ändrats till kloka beslut, men annars ingenting.
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej usch och fy!
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Vet inte.. :/
Vart går din drömresa?
Kroatien eller Grekland. Vill även besöka Rom.
Vem är ditt drömragg?
Jag har honom redan :)
Vem är din hjälte?
Wolfgang Amadeus Mozart
Vad tror du på?
Mig själv
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Jag är redan snygg och lycklig. :P
Vilka personer beundrar du?
Anna Svedberger
Vem var din första kärlek?
Marcus
Vem har makten i ditt liv?
Jag och ingen annan!
Har du någon dold talang?
Nej, jag visar alla mina talanger
Har du mobbat någon?
Nej det hoppas jag inte.
Vilket djur skulle du vilja vara?
Orangutang
Har du någon fobi?
Spindlar (och alla andra djur med 2 ben för mycket) och höga höjder.
Vad är det pinsammaste du gjort ?
Kan inte komma på något just nu.
Har du snattat någon gång?
Nej.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jaaa! Fattar du vad ont ujg har i ancken idag!?! Skit... Jaa, det blir jätteroligt på lördag! Hihi!

2009-01-15 @ 16:58:41
URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Postat av: Anonym

"hittade aldrig på nåt bus"... haha... Den tror jag inte på. vill du ha exempel ;P

2009-01-15 @ 21:18:03
Postat av: anna

beundrar? mig? jag blir alldeles rörd, för vadå? lilla jag? eller...det är ju du som är liten. Stora jag? Gulliga du!



Hursomhelst ska du få följa med på loppis å second hand shopping någon gång, du ska omvändas!!



kram!!

2009-01-16 @ 20:46:56
Postat av: Martina

Angelica: ja tack. Ge mig exempel :P



Anna: haha ja du har ju fått det förklarat nu :) försöka omvända mig kan du ju alltid. men jag tror inte att du kommer lyckas :P

2009-01-19 @ 14:05:18
Postat av: Angelica

haha... t ex pajbyxorna... kallas inte det för bus?? kan säkert komma på mer om jag funderar lite...;)

2009-01-19 @ 21:59:32
URL: http://ekansemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0