Min helg i Umeå =)

Nu har vi kommit hem från Umeå. Det var mkt trevligt :) Kom dit i fredags typ kvart i 2 på natten så vi gick nästan och la oss på en gång...
På lördagen vaknade vi vid 11 och åt frukost. Sen åkte vi till Peters jobb så att Micke kunde korta av sin innebandyklubba. Efter det skyndade vi oss ner på stan, där var det även ett demonstrationståg emot Gaza som inte gick att missa... Jeezes vad dom skrek! Hann tyvärr inte gå så mycket på stan, men kanske var det bra eftersom jag inte har såå mycket pengar. Men jag shoppade faktiskt en tröja för 99:- på Carlings. Den skulle eg ha kostat 300:- men den var trasig i fickan så den var billigare. Jag köpte den ändå och sydde ihop den när jag kom hem. Så nu är den hel :) Jag köpte även klockan jag ville ha från guldfynd.

 


Micke köpte äntligen en vinterjacka också på Carlings! Mycket fin och halva priset! :) Härligt!
Efter shoppingen skyndade vi oss hem eftersom Peter & Micke skulle spela match i innebandy. Jag och Jossan följde med och tittade och dom vann! Jejj!
Middag åt vi på O'learys. Så hiiimla gott! Jättegott kött och potatisklyftor med majskolv och massa sallad och beasås. Mätt kan jag säga att jag blev. Tack pappa Tommy som bjöd på middagen till oss fyra. :)
På kvällen tog vi det lugnt och tittade på tv och spelade spel.

Åkte hem idag klockan 12. När vi skulle åka och hämta Anna hos Ella så råkade vi missa rondellen så vi var nästan på väg hem utan henne :P Men tillslut så gick det bra och vi hittade. :)

Ikväll har jag varit och tittat på Mickes innebandymatch. Dom vann tillslut med 8-7! Väldigt spännande var det på slutet! Jag fick sitta och ta entré också, det gick bra :)
Micke är och repar nu.. Jag råkade somna på soffan. Vaknade när mormor ringde och väckte mig halv 10 :P

Ja det var min helg det. Nästa vecka kommer det bli fullt upp kan jag lova! Men jag ska försöka uppdatera och jag hoppas att jag får min kamera snart så det kan komma lite roliga bilder!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken himla tur att jag inte hunnit gå och köpa en klocka till dig redan...;P Men kul att du fick tag på den du ville ha.

kram

2009-01-12 @ 22:22:43
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Josefine

snygg klockan var!

2009-01-19 @ 14:14:46
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0