Nej det är ingen vanlig dag

För det är Mickes födelsedag, hurra hurra hurra! =) ♥



Ja nu har vi båda fyllt 23 år.. Det är hemskt vad vi börjar bli gamla hörrni.. :P

Just nu sitter jag och väntar på att Ida ska komma hit.. hon ska umgås med mig medan Micke å Jonne är på träning.. Dom små filurerna sitter och spelar guitar hero just nu.. Det går inte så bra för Jonne, men lika glad för det är han verkar det som :P Båda två sitter med skor på sig inomhus, för dom har varit på Team Sportia idag och köpt nya inneskor båda två.. Micke fick presentkort på 300:- av mamma å pappa i födelsedagspresent.. så då fick han ett litet bidrag till nya skor :) Knallgula är dom :) Kommer matcha bra med röda strumpor sen ;) Vi var även och åt pizza på Pinocchio idag.. inte så gott där längre tycker jag.. Minikrogen är bäst :)


Grabbarna koncentrerar sig :P


Ska städa till lite nu.. Ida vet inte om det än men jag tänkte bjuda henne på en räkmacka sen :) Godis godis! :)

puss puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!



Du har en utmärkelse att hämta hos mig :)

2009-01-26 @ 20:05:31
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Ida Kentner

JONNENEN ÄR SÅ FIIIIN <3<3<3<3

Tack för mackorna igår, mumsigt!

2009-01-27 @ 11:46:26
URL: http://idakentners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0