Så blev det vinter då...

Januari 2009. I Sollefteå - ca minus 25 grader. I Härnösand - ca minus 15..
Att denna underbara månad januari alltid ska vara så in i !")¤(#"/!½ kall! :P
Men det är bra att det är kallt också.. kanske inte all is smälter så att isbjörnarna dör..? Jag vill inte att dom ska dö...
Jag svamlar nu känner jag.. Det är nog för att jag är ensam hemma och dricker vin och tittar på film :P


Foto: Mary Sage, Joseph Napaaqtuq Sage/Scanpix



Men just det! Måste berätta att igår hade jag en sån där typisk trevlig kväll igen :P Mickes kompis Totte och hans tjej Sara kom hit och spelade monopol med oss (jag vann som vanligt) och drack lite vin och öl och åt godis och chips, och sen tittade vi på film. Dom gick hem vid 2tiden typ..


Kommentarer
Postat av: Gisela

Låter som en trevlig kväll. Jag börjar sakna spelkvällarna vi hade här för typ ett år sen. Kanske är dags att ta upp igen nu när jag blir "ledig" och får massa tid över till annat. Dock är ju du där nere i härnösand, men jaja... :p

2009-01-04 @ 23:12:14
Postat av: Martina

G: jag å micke har spelkväll ganska ofta. jag vinner jämt ;)galenpanna var längesen däremot.. det vill jag spela. kanske när vi fyller år? =)

2009-01-04 @ 23:15:39
Postat av: Gisela

Vi? tänkte jag, jag har redan fyllt. Men så kom jag på, det var inte vi-vi, du menade, utan ni-vi. :p

Är ni här eller där då då? :)



Jag har spelkväll alldeles för sällan. det ska jag nog ta och ändra på snart tror jag. :) Måste ju ha ngt att sysselsätta mig med nu när jag får tid över...

2009-01-04 @ 23:23:06
Postat av: Martina

G: ja precis :P vi funderar på å komma hem typ på fredagkväll.. å sen åka till solum sen nån gång.. :P kanske söndagkväll? jag vet inte riktigt :P



ja du får se till att fixa det :P

2009-01-05 @ 11:56:14
Postat av: Ida Kentner

Så mysigt! Jag vill också spela monopol nångång, får tvinga Jonne att följa med :)

2009-01-05 @ 17:57:31
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: angelica

fredagkväll... innebär det fredan innan eller efter ni fyller år? Jag hoppas på efter...;)

2009-01-05 @ 21:54:29
Postat av: Martina

Ida: jag tror inte att han är svårtvingad :P



Angelica: det innebär nog innan såklart. men jag vet inte än hur det blir.. skulle ju behöva hjälp med att städa ur lägenheten också nån helg...

2009-01-05 @ 23:51:16
Postat av: Ida

Haha nej det tror inte jag heller :)

2009-01-06 @ 11:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0