This Weekend: Umeå

Ikväll åker jag och Micke till björkarnas stad, Umeå =) Fast just nu är det nog inga löv på alla björkarna :P Vi ska hälsa på Mickes bror Peter och hans tjej Josefin. Peter fyllde 25 i onsdags så vi ska fira han lite =) Jag hoppas på tårta :P
Anna ska också åka med upp. Hon ska hälsa på Ella. Förhoppningsvis hinner jag också med att träffa henne lite imorgon =)



Jag måste också passa på att be om ursäkt till min trogna bloggläsare Anna. Jag hann helt enkelt inte uppdatera igår. I'm so sorry. :) Men nu kommer iaf ett litet inlägg :)

Har nyss ätit mat. Köttbullar å makaroner å brunsås. Jag var jäääääättehungrig! För vi hade varit i lägenheten å väntat på att vi skulle visa den för nån Hussein eller nåt sånt. Men han kom aldrig! Jag sur! Dumma gubbe! Jag vill bli av med min lägenhet!!!!!!!

Innan vi åker ikväll ska vi titta på innebandy mellan IBC och Sollefteå. Spännande. Jag hejar såklart på Sollefteå. Micke med ;)

Ha en trevlig helg allihopa! Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

Tack för igår :) Hälsa Micke det också! Mycket trevligt! Ha det bra i Umeå! KRAM!

2009-01-09 @ 17:43:47
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: anna

du är ursäktad om du skriver två inlägg om dagen i fortsättningen=) Ikväll ska vi till UMEÅ!!!

2009-01-09 @ 17:44:24
Postat av: Martina

Ida: Tack själv det var det verkligen =) Jag var jäättetrött imorse däremot :P gick upp en kvart innan skolan började :P



Anna: Haha ja nu i helgen lär det nog bli lite svårt med bloggandet är jag rädd för.. och jag tror att det bara blir ett inlägg tyvärr ;) Ja det ska vi! Umeå here we come!

2009-01-09 @ 19:06:02
Postat av: Angelica

Hoppas ni får trevligt. =)

Jag och Emma ska också ut o åka, vi ska åka hem... Om nu mamma släpper iväg oss...;o)

kram

2009-01-09 @ 19:16:17
Postat av: Gisela

Jag toppade er alla. Jag var i Skellefteå! ;P

2009-01-11 @ 20:59:59
Postat av: Martina

Gisela: Vadå Skellefteå?? vad har du gjort där?

2009-01-11 @ 22:23:26
Postat av: Gisela

Ledarträff för linedancen.

Mej kan göra dig glad. Han vill ha lägenheten ändå! :D jag textar...

2009-01-12 @ 11:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0