Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Caroline

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


* Jag är rädd för alla kryp som har mer än 6 ben.
* Jag dricker alldeles för mycket coca cola.
* Jag är höjdrädd
* Om någon berättar något övernaturligt som har hänt dem, tex att det har spökat hemma hos dom så får jag tårar i ögonen. Även fast jag inte är rädd.
* Jag är värdelös på matte.
* Jag har väldigt dålig syn. -3.75.. (för er som inte vet så ska man ligga på 0.0)
* Jag kan plocka upp saker som jag har tappat på golvet med tårna.

Jag utmanar:

Ida
Sandra
Kristoffer
Fraj
Ida S
Caroline H
Benny






För övrigt så har jag varit och tränat body

Kommentarer
Postat av: Martina

oj. ser nu att det jag skrev på slutet visst hade ramlat bort.. var för trött igår för att märka det :P



det stog iaf att jag har varit å tränat bodycombat å att jag var helt slut.. å att ida kom förbi och höll mig sällskap medan micke var på träning. det var trevligt :)

2009-01-20 @ 15:16:23
Postat av: Gisela

Oh, bodycombat har jag för mig jag testade i Karlskoga! Det var otroligt jobbigt men roligt! :D

2009-01-20 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0