Vilken kväll!

Igår var det åter dags för Sex & the Village. En helkväll med brudarna i stan. Först skumpa å shots å "jag har aldrig" hemma hos Anna, sen vidare på Svenssons och massa dans till iRENE PANiK. :D
Var längesen jag hade så roligt. Tackar alla brudarna för det :)
Bilder från kvällen :)

   
1. Ida med champagnedrink :) 2. Pegah. 3. Jag & Ida

 
1. Dags för blåbärsshot med grädde. 2. Pegah & Anna

   
1. Jag & Sandra börjar bli lite i gasen. 2. Micke - sångaren som alla tycker är het. 3. Världens bästa trummis ;)

  
1. Pegah, Helén & Karro. 2. Sandra & Ida.

Kul kväll! Tack tjejer! :)

Ikväll tar vi det bara lugnt.. Har nyss ätit fruktsallad och glass. Gott :) Tittar på finalen av körslaget.. Jag vet inte vem jag vill ska vinna.. Sen kanske nån film :) Imorn bär det av till Själevad och konsert med skolan. Hade hellre haft en ledig söndag... Men det ska väl gå bra ändå hoppas jag :)
Nu - dags för mera mys!

puss!

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

Så jävla het var han inte på den bilden. MEN JEEEZ, i verkligheten.. OJOJ

2009-01-31 @ 20:47:56
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: anna

Tack själv snygging!

2009-01-31 @ 23:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0