Blåbär

Äntligen en dag med soool!  Jag och Micke åkte ut till Solum för att njuta av det fina vädret och märkte till vår stora förtjusning att blåbären var jättefina! Så Micke gick och hämtade bärplockaren och när vi kom hem sen gjorde jag blåbärspaj. Mumsigt gott blev det :)



 

Ser det inte otroligt gott ut? =)



Nu till nånting helt annat. Igår la vi ut lägenheten på Blocket.
Micke sa: "vad händer om det är jättemånga som hör av sig och är intresserade?" Jag sa: Ja vi får väl hoppas att det är någon som är det iaf."
Idag när vi vaknade hade han 7 missade samtal och massa sms, plus att det var jättemånga som hade mailat om lägenheten. Hur många som helst vill åt vår underbara etta.
2 stycken har varit och kikat idag och imorn kommer det fler. Hur gör man för att välja? Nån som har nåt bra tips vi kan använda oss av? Det vore toppen!

Sitter här i min ensamhet och har nyss ätit middag. Jag kom på att jag inte hade gjort det idag. Tur att vi hade rester sen igår som jag kunde äta. Micke jobbar på Mini ikväll och jag är fast här hemma för jag håller på att tvätta. Men jag ska upp och jobba tidigt imorgon så det kanske bara är bra att jag är själv. Kanske jag kommer i säng i tid ikväll :P

Hoppas alla har haft en helt underbar dag i solen :) ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

mmm, blåbären ser jättegoda ut. Jag tycker att det är jättegott med blåbär. Mormor ska plocka till mig tills vi kommer hit nästa gång har hon lovat för i morgon åker vi hem.

kram Emma

2009-07-29 @ 19:59:28
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Anna

Den som bjuder mest pengar får lägenheten!

2009-07-30 @ 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0