Jag funderar...

På att börja blogga igen. Känner att lusten börjar väckas så smått. Dessutom vet jag att Anna har längtat efter att jag ska skriva nåt här ;)

Medans jag funderar på hur jag ska göra så bjuder jag på lite bilder på vad som har hänt den senaste tiden :)



Jag fixade Markus Fagervalls autograf till Ida under stadsfesten :)



Jag har kiknat av skratt när vi spelade "trodde du ja" med Totte & Sara



Micke har fått smaka på riktigt god hemmabakad pizza i vedeldad stenugn :)



Och jag har sett hur vackert Härnösand kan vara på sommaren :)



Nu får vi se om jag börjar med detta igen. Förhoppningsvis säger jag (och ni) ;)
Jag återkommer! Hoppas ni inte har saknat mig allt för länge :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wohoooo!! Härligt! Ser fram emot att läsa dina uppdateringar vaaarje dag! :)

Hoppas du haft en bra helg!

Kraaam banan!

2009-07-26 @ 21:12:18
Postat av: sandra b

Ah, var jag som skrev! :D

2009-07-26 @ 21:13:07
Postat av: Angelica

Nämen, det var på tiden...=) Hoppas du kommer dig för att skriva nu så jag o emma kan följa med på vad du har för dig framöver.

kram

2009-07-26 @ 21:29:02
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Martina

Sandra: jag ska göra mitt bästa för att du ska få göra det :)



Ekan: ja men det var lite det jag tänkte att eftersom jag ska flytta så måste ju ni få veta vad som försigår i mitt liv :)

2009-07-26 @ 21:33:44
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0