Nedräkningen har börjat

Är nyss hemkommen från jobbet, hann inte äta någon middag innan så nu sitter jag och väntar på en barnhawaii utan ost från mini :) Gottigotti :)

Har börjat nedräkningen till min flytt: (För er som inte vet så är jag på väg att lämna Härnösand för minst 5 år framöver och flyttar till underbara Göteborg ist)

Jag har 9 arbetsdagar kvar. Sista dagen är den 7e augsti sen har jag typ 2 veckors semester :)
Helgen den 14-16 augusti går flyttlasset med alla möbler och grejor till Göteborg.
Den 22a är det Surströmming (yuck) i Solum, då ska vi spela med dansbandet.
Den 23e åker jag tåg eller flyg ner till Götet. Jag tror det blir tåg för jag vet inte hur man tar sig från flygplatsen hem till mig ;P
Den 24e början skolan klockan 10.00 med upprop :)

Micke kommer också att flytta ner nån gång men när är ännu inte bestämt :)


Nu kom pizzan så nu måste jag äta. Och titta på Beck såklart :)

Haii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0