Underbara dag :)

Började jobba halv 8 imorse. Slutade kl 12. Vilket var helt okej eftersom jag ändå bara hade sovit under den tiden jag jobbade ;P Efter jobbet ringde jag till Ida och sen åkte vi ut till Solum för att sola och bada. Däremot blev det inget bad för det blåste så himla mycket, kände inte direkt för att hoppa i 18gradigt vatten då ;P Solade istället på Mickes pappas baksida där det inte blåste alls ;P Spelade krocket också, jag vann en gång :)

Innan solningen hämtade jag även mina bilder från fuji, blev ju tvungen att beställa igen för jag hade missat några bilder å då kunde jag inte fortsätta med albumet, men nu är jag i full gång igen :)

Vi har även visat lägenheten för tre personer till idag - det är svårt att välja! Imorn kommer det fler personer och tittar.

Ida har även varit hos mig en stund ikväll. Vi tittade på Save the last dance 2. Nu har hon åkt hem och jag har badat i badkaret ist för havet ;P Micke jobbar ikväll med så jag sitter här och tittar på tv och pysslar med fotoalbum :)

Imorn blir det förhoppningsvis mer sol och bad med Anna och Ida :) Sen ska jag jobba kvällen.
Avslutar med dessa somriga bilder på Ida :)




Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

Snygg bild den sista ;)

Jag snor den första och lägger upp på min blogg eftersom min kamera är fuuuull. Men det ska jag fixa snarast :)

2009-08-01 @ 12:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0