åsså snodde jag det är från den andra Ida :P

Ja, jag bara snor och snor. Men jag tycker att det är så kul. Även om det står typ samma sak i alla såna här saker ;P


1. När gick du upp idag?
ca 11.00 tror jag


2. Diamanter eller pärlor?
Diamonds are a girls best friend.. ;P


3. Senaste filmen du såg på bio
Yes Man!


4. Favorit tv-program
2½ men, Scrubs, Vänner, SatC


5. Vad åt du till frukost? 
Jordgubb/rabarbersaft för att allt annat var slut och 3 limpmackor med skinka.


6. Vad är ditt / dina andranamn?
Madeleine, Christin


7. Din favoritmat?
Fläskfilé och potatisgratäng är en hit. Annars nästan allt som man kan göra av älg samt kräftor och räkor.


8. Vilken mat gillar du inte?
Ost i alla dess former, svamp, majonäs och smörgåstårta
 

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar aldrig på CD juh.. Och i bilen.. där vi mest lyssnar på musik.. är det rock klassiker som gäller!


10. Vilken bil kör du?
Mikaels Audi.
 

11. Vilken är din Favoritmacka?
Ciabatta med smör, skinka, sallad, tomat och gurka. Yummi!


12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Vet inte.. folk som ljuger är inte kul..


13. Vilka är dina favoritkläder? 
Leggings å linne
 

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka?
Maldiverna, Hawaii, Afrika på safari


15. Favoritklädmärke?
H&M & Gina Tricot
 

16. Var vill du dra dig tillbaka?
Har ingen aning. Det dröjer länge innan jag drar mig tillbaka...;P


17. Favorittid på dagen?
Kvällen


18. Var är du född?

Sollefteå BB


19. Vilken är din favoritsport att se på?
Oj, jag tittar ju på allt nästan, Ishockey, fotboll, handboll, friidrott, alpint & skidskytte


20. Coca Cola eller Pepsi?
Helt klart Coca-Cola!
 

21. Fotboll eller ishockey?
Fotboll


22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? 
Nattuggla. Jag hatar att kliva upp på morgonen!
 

23. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.
 

24. Några spännande nyheter att berätta för oss? 
Njaeee.. jag ska köra bil själv till Arvika på söndag.. Det är ganska spännande för mig.. :P
 

25. Vad ville du bli när du var liten? 
"en sån som jobbar i affär, svart dagmamma eller känd sångerska"
 

26. Bästa barndomsminnet?
När alla bybarna lekte tillsammans. Dunken, mörkerkurragömma, fotboll.. Härliga tider!


27. Varit i Afrika?
Nej men jag vill!!!
 

28. Nånsin rullat in någon i toapapper? 
Nej men vi har satt upp vita papperstallrikar på hela grannens röda hus. Det såg ut som en flugsvamp. Mkt fint! :) OBS! Det var dom vuxnas idé!


29. Varit med om en bilolycka? 
2 ggr. Fast aldrig ngt allvarligt.
 

30. Favoritdag i veckan?
Fredag. Äntligen helg!


31. Favoritblomma?
Tulpaner. Annars såna med tjocka blad som inte dör så lätt när man glömmer vattna dom ;P


32  Favorit-snabbmatsrestaurant? 
MAX
 

33. Har du någon cykel?  
Ja en jättefin silvrig och röd! :)
 

34. Vem fick du senaste mailet från? 
Pappa, han brukar skicka massa tok :)
 

35. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
IKEA, Gina Tricot, Carlings


36. Senaste personen du delade en middag med? 
Micke, kycklingwok & spagetti
 

37. Vad sysslar du med just nu?
Lyssnar på scrubs, väntar på att dansvideon ska bli färdigskickad från Ida..


38. Favoritfärg? 
Rosa & svart
 

39.  Hur många tatueringar?
2


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0