Back in Härnta!

Nu är jag hemma igen efter min sista roadtrip och sökning till musikhögskolorna för i år. Jag blev godkänd i Ingesund också så nu väntar jag på svar från Göteborg och Ingesund om jag kommer in eller inte. Svar får jag den 24 april.. Lite mer än en månads väntan alltså.
Jag och Vegard åkte hem igår efter att vi hade gjort vårat sista prov som var klart ca 17.00... Kom till Härnösand typ kvart i 2 på natten. Hyfsat trött och less då. Plus att jag lyckades dra på mig en förkylning igen i måndags. Helt sjukt var det. Jag kände mig hur pigg som helst och det hade gått bra att sjunga, kände iofs att jag var helt slut efter alla teoriproven och när jag kom till vandrarhemmet så sa det bara pang åsså fick jag jätteont i halsen och blev hur trött och slut som helst. Snuvan kom senare på kvällen och har ännu inte lämnat mig. Därför blev det ingen dans idag, tråkigt tycker jag.

Micke drog däremot med mig på Fresks och Färghuset idag eftersom han tycker att vi ska sätta upp en fondvägg i sovalkoven.. Vi funderar på den här tapeten, tror ni att det kan bli bra? Jag behöver smakråd! :)



Helst skulle vi vilja ha en tapet med sammet.. men dom kostar typ 1000 :- rullen så det kände vi att det var lite väl dyrt eftersom vi skulle behöva 2 rullar och bara använda typ 10 cm av den andra rullen.. Så tyvärr blir det ingen sån..
Var helt slut när vi kom hem från stan så jag låg och tittade på tv medans Micke var på innebandy och sen lämpligt till att han kom hem så somnade jag. När jag vaknade igen stog maten på bordet. Det var mycket trevligt tycker jag, och gott! :)

Nu ska jag poppa lite popcorn och titta på nån film tror jag, Micke är på innebandy igen och kommer inte hem förrän efter elva.. Så nåt måste jag ju göra för att fördriva tiden :)

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

Tapeten var grann, men kanske lite röd? Eller är det bara blixten?

2009-03-19 @ 20:28:18
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Gisan

Är den beiga färgen ungefär samma som ni har på övriga tapeter? Isf kanske det kan bli väldigt snyggt? :) Dock, passar den röda med draperiet ni har till alkoven tro?

2009-03-19 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0