fredagkväll

Ikväll var det tänkt att vi skulle gå och lyssna på Emil i min klass.. men det blev inställt. Då blev jag lite ledsen så jag tvingade Micke att ringa till Totte och Sara och fråga om dom ville umgås med oss. Det ville dom. Det var bra tycker jag :)
Vi har tittat på Så ska det låta och Lets Dance.. Lite chockade blev vi att Magnus gick till final. Men kul! :D
Spelar spel håller vi också på att göra - Absolut överrens eller som hund och katt. Kul spel tycker jag. För jag har vunnit båda gångerna ;P





Spelar lite guitar hero gör dom nu... Fast dom klagar på min gitarr. Jag förstår inte alls varför för jag tycker inte att det är nåt problem alls ;P

Imorn ska jag jobba på ICA igen.. halv 9 till 3... Måste upp tidigt! Uscha! Fast sen så kan jag ju bara vara hemma och mysa hela dagen :)

Vi har beställt tapeten nu iaf.. Det blev den. Vi hoppas på att det blir bra helt enkelt ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0