fy fan vad jag är bra! part 2

Ja herregud! Vad är det med mig egentligen? Nu har jag varit duktig två dagar i rad! Okej.. jag orkade inte kliva upp imorse för att åka till skolan och se David & Jespers pianokonsert, som säkert var jättebra! Men det är också det enda... Jag åkte dit vid halv 3 för att ha pianolektion. Gick mycket bra. Sen övade jag inför proven i Arvika/Ingesund.
Åkte hem och åt rester.. Har börjat lära mig att man inte bara kan slänga mat även om det är tråkigt att äta samma sak två dagar i rad..
Sen har jag bara städat, städat och städat! Har dammsugat, bytt dammsugarpåse - för det har jag också lärt mig att man måste göra ibland :P varit upp på vinden och letat fram skurhinken, hittade däremot inte skurmedlet så jag var till våran söta tant här bredvid och fick låna lite av henne. Det var snällt. Skurat golven, gjort rent spisen med svinto, städat badrummet, diskat och plockat i ordning här hemma så det är jättefint när Micke kommer hem från jobbet! Jag tror han kommer att tycka att det är jättefint! Eller - han måste tycka att det är det och att jag har varit duktig! Annars får han stryk! ;P

Så här shiny och fint är det:





Jag är lite sugen på te och mackor. Tror att jag ska fixa iordning det efter att jag har hämtat Micke.. Fast han är väl säkert inte alls sugen på det för han är och fikar tårta hos Felix mamma.. Skit! :P


Sen måste jag bara säga ett Stort GRATTIS till Sandra & Nicklas som har blivit villaägare!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Tjusigt! Måste komma på visit sen och se det hela live. ;)

ser ut att ha hittat passande draperigrejs till sängen med. Snyggt! :)

2009-03-11 @ 00:37:44
Postat av: Rebecca

Fint ni har =)

2009-03-11 @ 11:58:30
URL: http://bekkiis.dinstudio.se
Postat av: Angelica

Duktig du är som grejjar en massa... =) Fint blev det också . kram

2009-03-11 @ 13:39:32
Postat av: Martina

Gisela: ja det tycker jag. Kan väl komma hit några stycken åsså kan vi gå ut lr nåt? Det vore skojigt tycker jag :)



Rebecca: Tack så mycket, det tycker jag med :)



Angelica: Tack :) Ja det är inte klokt. Jag tror jag håller på att bli vuxen ;P

2009-03-11 @ 16:34:09
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/
Postat av: Gisela

Oh! Sounds like a Great idea!! I'm in! ;)

2009-03-11 @ 16:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0