glasskalas, städning och spackel

Igår var vi bjudna till Anna på glasskalas eftersom hon fyller år imorgon! och vilket kalas sen! Det fanns massa olika sorters glass, maränger, massa olika såses och strössel, hallon, bananer, olika chokladkex och grädde!  (glömde jag nåt?) Helt sjukt gott var det! Jag är glad att jag inte hade ätit mycket innan jag kom dit :P

Tog några bilder som ni kan njuta av :)


Stenmark, Mattias och Tor. Är det bara jag som tycker att det ser ut som att tapeten har lossnat och ramlat ner i Tors hår? :P

   
  

1.) Jens 2.) Fraj i snygg pose. 3.) Nicklas 4.) Ida äter glass 5.) The birthday girl herself!

 

1.) Sandra och Ida har roligt på golvet. 2.) Micke och jag med dubbelhaka :P


Efter kalaset åkte vi hem och städade så det var jättefint här hemma! Och idag ser det ut så här:





Soffan och sängen är utdragen från väggen och alla kanter i tapeterna är spacklade.. Längtar tills vi kan måla väggarna så att vi kan få tillbaka allting där det ska vara och få upp vår nya hylla på väggen så det kan bli fint här igen! Som det ser ut nu kan man ju inte bjuda hem nån :P
Nu ska jag laga mig lite mat. Micke är på jobbet. Sen måste jag börja läsa alla papper som jag fick på ICA idag. Har läst boken så nu är det bara pappershäftena kvar! Jejj me! :P
Hoppas alla har det bra!
Kram


Kommentarer
Postat av: Caroline (svar på kommentar)

Ja men det är ju inte helt ovanlig när det gäller oss :p Jadu, när ska du och Micke komma och hälsa på mig och Karlsson? Jag har ju bara träffa din karl en gång :p Kram

2009-03-02 @ 19:51:32
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Glasskalas... mums... hoppas du tar efter idén nån gång och bjuder in mig med. ;o)

Och så vill jag ha en inbjudan och se den färdiga lägenheten.=)

kram

2009-03-03 @ 16:55:04
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: anna

sådär ser min lägenhet ut mest jämt...

2009-03-03 @ 17:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0