Heja Malena!

Melodifestivalen är slut! Och jag är så lycklig!! :D HEJA MALENA! Jag tror faktiskt att det kan gå bra i Eurovision för Sverige.. men man vet ju aldrig.. Kanske blir en flopp?
Jag tycker iaf att det är jätteroligt att en operalåt vann. Tro det eller ej, så röstade jag faktiskt inte en enda gång. Micke fick ringa en gång och rösta på H.E.A.T däremot.
Ida sa att dom aldrig kommer att kunna sjunga med i låten för att dom inte hör vad hon sjunger.. Så därför bjuder jag på texten här:

La Voix

Can you keep a secret 
Can you keep a secret
I'm in love with you
Can you make a promise
Can you make a promise
Stay forever true
Then I'm forever yours




Je t'aime, amour, quand j'entends la voix
Je t'aime, ma vie, c'est jamais sans toi
Je vis ma vie pour toi, c'est l'universe pour moi
Je t'aime, amour, quand j'entends la voix



Tell me what you're feeling
Tell me what you're feeling
I just wanna know
Tell me what you're dreaming
Tell me what you're dreaming
Let your feelings show
Stay and don't let go

Je t'aime, amour, quand j'entends la voix
Je t'aime, ma vie, c'est jamais sans toi
Je vis ma vie pour toi, c'est l'universe pour moi
Je t'aime, amour, quand j'entends la voix
Je vis ma vie pour toi, c'est l'universe pour moi
Je t'aime, amour, quand j'entends la voix
J'entends la voix
La voix








Foto: Pether Engström

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

Usch.. det är alltid fel låt som vinner. :P

2009-03-15 @ 02:38:26
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag håller med Ida! :p

2009-03-15 @ 17:01:02
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0