helgen :)

Igår vaknade vi jättetidigt! (08.50 :P ) för att vi skulle följa med mamma, pappa, Angelica, Emma & Kicken till Birsta. Angelica skulle köpa en spjälsäng och lite grejor till Emma. Hon börjar bli så stor nu så nu måste hon ha en riktig säng att sova i. :)
Här tittar pappa och Emma på leksaker inne på barnavdelningen på IKEA:

Men hon ville inte ha den sköldpaddan sa hon. :P

Vi var väldigt länge på IKEA å  Birsta city.. Micke blev trött och Emma också. Innan vi for hem så bjöd Kicken oss på middag inne på Cupolen. Det var väldigt mumsigt. Sen gick vi tillbaks till IKEA igen så vi kunde köpa en stång till våra fransgardiner som vi köpte på Boom. Här sitter jag och Emma och väntar på att dom andra ska bli klara så vi kan åka hem.





På kvällen var det tänkt att vi skulle gå på bio, men vi var så himla trötta så vi åkte ner till Totte & Sara ist och tittade på Melodifestivalen och spelade Catch. Det var himla trevligt och skojigt! :) Var hemma vid halv 1 tror jag.

Idag sov vi lääänge. Det var skönt med tanke på att vi klev upp så tidigt igår. Har inte gjort många knop idag. Mest slöat och tittat på tv. Just nu är det Beck - den svaga länken. Så jag ska koncentrera mig på den nu. Micke kommer väl när som helst. Han är och spelar innebandy med några coopmänniskor som han ska spela tillsammans med på nån cup..

Ja det var väl allt för mig. Tack och hej! :P

Kommentarer
Postat av: anna

låter som en mysig helg. Vi har inte setts på länge martina, vi måste fixa en dejt =)

2009-03-09 @ 12:47:29
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: Martina

Anna: ja det var det :) Ja det måste vi verkligen! så här kan man ju inte hålla på :P jag är free nästan varje kväll :)

2009-03-09 @ 16:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0