Idag har jag varit duktig

Ja, jag har iaf gjort fler knop än på länge. Jag har tex:

  • Spelat trummor i Solum med Micke. Har kommit på att det kan vara bra att kunna om jag ska bli musiklärare. Det gick dock inte superbra :P
  • Varit på skolan och transponerat en not, spelat saxofon, sjungit igenom sångerna till c-provet och satt tonart på bröllopssången jag ska sjunga på lördag.
  • Gjort god mat & diskat. 
  • Ringt och bokat vandrarhem i Arvika.
  • Ringt Astrid Domino (sångpedagog) och pratat med henne om när jag kan få ha min sånglektion med henne.
  • Pratat med mormor och jag får låna hennes bil samt bensinpengar så jag kan ta mig till Arvika.

Ja. Ganska duktig tycker jag att jag har varit iaf :)  Inte så mycket mer att berätta. Jag längtar tills på onsdag när det är dans. Jag har massa dansenergi som vill ut!!


Kommentarer
Postat av: sandra

Härligt med kreativa dagar ibland!:D



JA VISST! Här ska köpas hus! Det vi lagt bud ligger på Bonsjöhöjden! :) Vi får se hur det går! Håll tummarna åt oss! Kraaaam!

2009-03-09 @ 22:30:34
URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Postat av: Ida Kentner

Aaaaw! Söt du är med dansen :)

2009-03-09 @ 23:07:00
URL: http://idakentners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0