Om filmen

Herregud. Mycket bra film och Mikael Nyqvist är bra som vanligt!
Vi gick (duktigt för att vara oss, men jag tänkte att vi skulle spara lite bensinpengar och miljö?) till bion vid halv 9. Micke hade ju fått biljetter i födelsedagspresent av Nordströms som han jobbar för så vi tyckte att det var en film vi kunde utnyttja dom biljetterna på. :)
Filmen började 9 och vi kom precis hem. Lång film var det alltså! Typ 2 ½ timme lång.. Men den kändes inte lång och långtråkig som det kan kännas ibland med så långa filmer. Utan man var inne i den hela tiden och den blev inte tråkig. Däremot var den lite väl brutal några gånger...
Det är helt klart en film jag rekommenderar alla att se om ni har möjlighet :)





Nu ska jag sova. Fast först har jag lovat Micke att jag ska battla en låt mot han på Guitar Hero.
Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Gisela

Nu har jag oxå sett den. Den var bra! Jag var vaken hela filmen trots att jag är väldigt trött efter alla sena kvällar och tidiga mornar. :)

2009-03-15 @ 23:28:07
Postat av: Stefan Fundin

Nej, så bra är filmen inte. :P

2009-03-17 @ 16:32:34
Postat av: Anonym

Gisan: Eller hur :) Haha det var duktigt av dig ;)



Stefan: Det var den visst. Men jag kanske tycker det bara för att jag inte har läst boken? Är faktiskt lite sugen på att göra det :)

2009-03-18 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0