Tillbaka till verkligheten

Nu har jag varit i skolan i två dagar sen alla sökningarna tog slut. Nu börjar det liksom om igen och livet i skolan återgår till det normala... Trodde ni ja :P För idag fick vi noterna till Allsköns Musikafton!! JEJJ! Nu är det bara att sätta igång att repa, repa, repa! Ska bli så kul! =) Innan vi fick noterna fick vi även lyssna på vad dom som har varit kvar på skolan har sysslat med under tiden vi har varit borta. Fyra stycken duetter fick vi lyssna på. Mycket bra! =) Erik & Erik, och Emma & Johanna hade dom roligaste duetterna :) För Erik & Erik spelade fulla och Emma & Johanna sjöng Kattduetten :) Bara en massa "mjau" alltså ;P

Jag är lite nostalgisk och minns allsköns från förra året:


"Hans & Greta" Jag som Hans, Susanna som Häxan & Annika som Greta.


Jag, Fanny & Malin är älvor i "Iolanthe"

I år efter att vi har genomfört allsköns så kommer vi att åka till Berlin med klassen på morgonen efter! Så himla kul! Jag längtar!! :D



Jag vill leka med nån ikväll... nån som vill leka med mig? ;P


Kommentarer
Postat av: Gisela

Oh, Kattduetten är nog svår! Mjau, mjau, mjau, mjau. Lurigt. :p



Spännande med Berlin dock. :)

2009-03-24 @ 17:22:17
Postat av: Angelica

när har ni allsköns i år??? Kanske tom jag kan åka o lyssna? Eller skriker ni så mycket att emma får ont i öronen då? ;o)

kram

2009-03-24 @ 18:35:17
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: anna

hej stumpan!



Jag vill jättegärna leka med dig en annan dag!!

2009-03-24 @ 21:34:27
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gisan: haha ja man kan ju inte riktigt relatera melodin till texten nnär det bara är mjau ;P



Angelica: 20 maj är det så det tycker jag att du kan göra.. näe inte ska det skrikas så mkt tror jag? :P



Anna: det tycker jag låter bra! :P Jag vill gå på bio... En shopaholics bekännelser... följa? men jag kan bara på söndag.. :P

2009-03-24 @ 22:02:25
Postat av: Gisan

Oh! Jag vill se en shopaholics bekännelser! ;D Vi tänkte se den på irland, men det blev "he's just not that into you" istället. Troligen inte det smartaste draget, men så blev det iaf. :b

2009-03-24 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0