julfint :)

Imorgon är det första advent så idag kunde jag inte hålla fingrarna i styr längre utan jag gjorde julfint :) Micke hjälpte också till på ett hörn med att hänga upp gardiner och placera ut julbocken och tomten :P Tyvärr har vi inga julgardiner så fick hänga upp ett par bruna ist. Jag kanske ska önska mig gardiner i julklapp?
Så här fint blev det iaf :)

                               

 

 

 

Micke tyckte att bocken skulle stå i hörnet i köket, så där står den nu, alldeles ensam bredvid spisen :)

Julkorten är skrivna och väntar på att bli skickade. Nu är det bara julklappar kvar som ska köpas. Hur det nu ska gå med det. :/ Får försöka vara kreativ :)

Dags för mat snart känner jag. Magen kurrar! Tacos blir det idag. Micke har önskat. :)

Ikväll är idolerna i Nordstan men vi ska nog inte åka och titta på dom.. Lär ju vara sjukt mycket folk!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Så juligt o fint.=) Det är så mysigt med all advents o julpyntning.=) Det enda som saknas är lukten av nygräddade pepparkakor. =) Ska baka med Emma nån dag. Fast hon lär äta upp degen... ;)

Men hade det inte varit kul att se hur mycket folk det är?? Fast jag hade nog inte heller åkt, trängsel o elände...;)

Ska försöka blogga lite sen ikväll jag med.

kram

2009-11-28 @ 17:00:18
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Glöggen är kanongod =)

Rekomenderas! Dock inte så speciellt mycket smak av clementin, men som sagt, mycket god ändå =)



Stor kram

2009-11-28 @ 20:54:25
URL: http://bekkiis.dinstudio.se
Postat av: anna

Va mysigt ni fått det! Själv har jag bara en gardinstång i sovrummet så där hänger nu mina fantastiska svarta julgardiner med tomtar på. Riktigt charmigt! Å så har jag en stjärna på balkongen, här börjar det bli stämning nu.



många kramar från härnta

2009-11-30 @ 11:19:33
URL: http://vitstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0