Lonely Friday

Idag klev jag upp jättetidigt för att jag skulle följa med Micke till flygbussen. 07.05 gick den från busstationen så vi gick hemifrån halv 7! Gäsp! Nu har han landat i Härnösand, Anna var snäll och lånade ut sin bil och Ida var snäll och hämtade honom på Midlanda. Tack så mycket för det :) Tur att jag har Er mina vänner! Och tur att Micke har Mig som kan fixa så mycket ;)

Det var ju tänkt att vi skulle åka upp tillsammans nästa helg för jag ska på Kamratfesten då, men visste att Micke jättegärna ville se derbyt ikväll mellan IBC och BK City så jag släppte snällt iväg honom en vecka tidigare :) Då får han ju chansen att spela lite trummor och träna lite innebandy också. Han har ju inte så mycket att göra här nere än...


Ny kurs började igår. LAU 170: Kunskapens villkor och Hållbar utveckling. Vi får se hur det går med det ;) Tentan är inskickad och på torsdag ska min seminarieledare ha satt betygen... Hoppas VERKLIGEN att jag får godkänt! Känner inte för att göra om ;P Detta är också anledningen till varför jag inte har bloggat så mycket på sistone. Haft fullt i hjärnan med tentan. Men nu ska det väl bli ordning på mig igen hoppas jag :)

Nu ska jag ner i tvättstugan och sen ska jag mysa ner mig framför tvn resten av kvällen. Det är kallt i min lägenhet! Bara 19 grader! Burr!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Det var snällt av dig att släppa iväg mig. Men jag är ju helst med dig :) Fast så fort helgen är över så går det snabbt =)



Älskar dig ! Puss puss :)

2009-11-06 @ 23:13:33
Postat av: Caroline

Ja jag vaccinerade mig mot svininfluensan, ne jag fick inga biverkningar, bara en bula där dom har stuckit, men den börjar gå ner nu, men jag men inte sjuk eller så =)

2009-11-07 @ 10:44:50
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: IdaS

Åh nej!! Ska du läsa om hållbar utveckling?! Tycker synd om dig nu. Om eran kurs är likadan som våran så förbered dig på myyyycket snack om klimat hit och dit. Detta kan, som jag och Ida nu är medvetna om, bli väldigt långtråkigt och upprepande.

2009-11-11 @ 17:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0