Norrland here I come!

Har nyss bokat min sistaminutenresa till Härnösand. Imorn 18.15 lyfter planet och är framme i Sundsvall halv 8. På fredag blir det en sväng till Sollefteå och kanske poker i Solum på kvällen, på lördag fullt upp med ev innebanymatch, kamratfestmöte och sedan kamratfest! På söndag tänkte jag försöka träffa tjejerna :) Sen åker vi tillbaks hit ner på måndagkväll med tåget...

Nu ska jag skynda mig att äta klart frukosten och sen åka in till stan och köpa medicinen och hudkräm innan skolan börjar klockan 13. Efter skolan blir det städning och packning för hela slanten :)

See you in norrland! kram

Kommentarer
Postat av: Gisan

Nej, vi gör nog inte det... :( Om ni inte passerar långsele en sväng? :)

Men som du sa, det är ju snart jul!

2009-11-11 @ 23:06:44
Postat av: Ida

Jag vill träffa deeeeeej! HAR JU INTE RÅD ATT TA BUSSEN :(

2009-11-13 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0