regn och rusk!

Ja herregud vad det regnar ute alltså! Har nyss kommit in efter att ha varit på willys en sväng och handlat. När det regnar så här mycket saknar man bil lite grann faktiskt :P Men jag tog på mig mitt fina regnställ och hade även paraply med mig så det gick ganska bra ändå :) Fast paraplyet gav jag upp på hemvägen för då blåste det så in i norden att det knappt gick att hålla i!

I helgen var jag i Härnösand och träffade massa gamla klasskompisar vilket var väldigt kul och jag träffade Sandra, Anna och hennes nya kille på söndagen också och det var också kul och trevligt :) Hann även med en snabbis till Sollefteå för att hälsa på mamma å pappa och mormor å Christer. Vi fick med oss massa älgkött ner hit. MUMS! Så idag ska jag göra lasagne på älg. Fy faasen va gott :)

Bjuder på lite bilder från kamratfesten :)

 

Grabbarna grus! Erik, Mattias & Vegard

 
 
Min gamla pianist Carina :)



Söta Åsa :)



Fia, Fanny & Malin



Micke kom förbi en sväng när han skulle hämta mig :)



Nu kurrar magen så det är bäst att skynda med maten! Ska bara berätta att Micke har varit duktig idag och tagit sig till Backaplan alldeles själv! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0