skräcken

Jag vet att jag är värdelös på att uppdatera bloggen men det blir ju desto intressantre att läsa när jag väl skriver ;)

I lördags var vi hemma hos Jenny och Roger på spelkväll. Det var hur kul och trevligt som helst! Massa skratt blev det :)

Micke och Alex är inne i ett djupt samtal om trummor.

Jenny låtsas att hon är en katt.



Roger visar upp sin fina sida.



Alex går runt med en sko på huvudet. Helt normalt i "Trodde du ja!"

Micke har allas autografer i ansiktet. Fint :)



Emelie skriver Loser i Jennys ansikte :)

Idag har vi varit hundvakt åt "skräcken" Bob, som Emmelie kallar honom nu för tiden. Det gick ganska bra, han var lite orolig och gnällig men ibland låg han faktiskt och sov och då somnade jag med. Precis som man ska göra med små barn :P Sova när dom sover ;)

VFU:n är igång och det går faktiskt bra, är inte helt på det klara med vad alla uppgifter vi ska göra går ut på men det kommer nog ordna sig det med. Har inte märkt av "kaoset" som Tina pratade om att det skulle vara på skolan eftersom det är 100 st elever från Torslandaskolan på våran skola nu eftersom den brann ner så det är ju också bra :) Imorn är det studiedag så då är jag ledig. Men har massa saker att göra ändå. Vaccinera mig kanske?

 

Kramar från Götet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0