Varit hos farbror doktorn

Idag har jag varit hos doktorn eftersom jag har haft problem med magen under en längre tid... Han klämde å kände på magen och det gjorde ont! åsså fick jag ta massa blodprover... Men så mycket klokare blev jag inte. Han pratade så snabbt så jag hann inte förstå allt han sa ;P Han skrev ut nån medicin som jag ska prova i 14 dagar och om det inte blir bättre så skulle jag höra av mig igen.. Tror jag att han sa iaf :P

Efter doktorn var jag och Emelie och tränade body pump, det gick ganska bra men sit ups var ingen höjdare med min mage.. så jag hoppade över dom :P

Nu har jag nyss fikat lite och ska väl sätta igång med att läsa dom två kapitlen som ska vara lästa tills imorn. Lär väl somna som vanligt ;P

Det regnar och haglar här. Inte alls nåt kul väder och jag vette tusan om jag tänker ta mig till apoteket idag och hämta ut medicinen... Vi får se om det lättar lite kanske :) Annars tar jag det imorn :)

Jag har namnsdag idag förresten! GRATTIS GRATTIS till mig :) och alla andra som heter Martin & Martina :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas att medicinen hjälper då. Inte kul med ont i magen.

Och, GRATTIS på namnsdagen. =)

kram

2009-11-10 @ 14:02:58
URL: http://ekansemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0