Äntligen! säger ni :)





Vet att jag har varit dålig på att uppdatera denna vecka och jag ber om ursäkt för det. Men har liksom inte haft nån motivation. Kanske för att det inte hänt så mycket.. Men lite har det hänt iaf. VFUn är avklarad och nu är det dags att börja jobba på examinationsuppgiften. Har däremot inte kommit igång än men jag tänkte försöka med det imorn. Första "manuset" ska ju vara inne på på fredag. Jag har varit i Jönköping med Kammarkören och sjungit på Svenska körledarkonventet. Det var en trevlig liten roadtrip där jag även fick träffa Siri som också var där :) Vi gick tillsammans på Kapells så det var kul att ses igen :)

En annan kul sak som jag har längtat efter länge och fortfarande längtar efter är att Micke äntligen kommer till mig! På torsdag vid 7-tiden på kvällen kommer han att vara här!! Var väldigt längesen jag såg honom nu och jag längtar som en tok!

Hoppas alla läsare haft en bra vecka och helg :) Kramar från Götet!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra att du haft en trevlig roadtripp...=) O lycka till med skrivandet. Se till att det är klart innan kl 7 på torsdag.;)

kram

2009-10-18 @ 22:28:42
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag säger äntligen till att jag kommer :) Har varit ifrån dig alldeles för länge nu. Jag längtar jättemycket :)



Älskar dig :)

2009-10-18 @ 22:30:01
Postat av: Martina

Ekan: det är min plan att det ska vara klart då :P vilket i sin tur leder till att det måste vara klart innan klockan 3 på torsdag för då har jag kör till klockan 5:P



Micke: vilken tur att du håller med mig ;) älskar dig!

2009-10-18 @ 22:35:07
Postat av: Rebecca

Äntligen lite uppdatering =) Kul!



Härligt att Micke kommer ner till dej, måste verkligen vara tokjobbigt att vara ifrån varandra!



stor kram

2009-10-19 @ 09:46:02
URL: http://bekkiis.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0