Äntligen sovmorgon!

Det var så skönt att slippa ställa väckarklockan imorse! Jag sov länge! Nästan till halv 12 :P

Igår var jag och Emelie upp på Ramberget. Jävla jobbigt var det! Först brant uppför och sen brant nerför. Ingen vila inte! :P Men väl där uppe kunde man se nästan hela Göteborg :)
Titta vad fint :D



Läppstiftet till vänster vid bron, Ullevi i mitten till vänster och Liserbergstornet till höger. Hittar ni? :P


Jag storstädade även lägenheten igår! Dammsugade, dammtorkade, moppade golven och gjorde allmänt fint! :P
Duktig jag :) Idag ska jag bara slappa och ta det lugnt. Kanske en promenad.. Och ikväll är det viktig match mellan Sverige och Damnark!

Ha en fin helg alla! :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag hittar inte... För liten bild...;)

skönt med sovmorgon. Kommer du o tar emma nån dag så jag med får det? :)

kram

2009-10-10 @ 18:47:37
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Martina

Ekan: Nee jag vet. Det är en mobilbild så den kunde tyvärr inte bli större.. men det är ju det som är utmaningen ;)

nee men du kan komma ner hit med henne å hälsa på ;P

kram

2009-10-10 @ 18:53:43
Postat av: Angelica

mmm... en utmaning är det.:)

mmm, hade jag gjort om jag haft råd... men om nåt år så...;)

2009-10-10 @ 18:55:58
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Martina

nåt åR??? ne nu j***ar! :P

2009-10-10 @ 18:58:00
Postat av: Gisan

Haha! Jag kunde! pilutta dig ekan! ;)

2009-10-10 @ 23:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0