Då var det över...

Sitter här med tårarna i ögonen... Det är över. Det är slut...
Visste ju att dagen skulle komma men jag var ändå inte riktigt beredd på det..
Jag är nu officiellt inte längre med i HotSpots! Jag är borttagen från hemsidan, varken bild eller nummer finns. Det står bara: "info kommer" där det tidigare stod mitt namn ovanför leadsång.. Får ju egentligen skylla mig själv eftersom jag ringde å påminde dom att dom skulle ta bort mig eftersom dom ringde till mig och frågade om spelning men iaf...
Saknar verkligen bandet! Saknar att vara ute på spelning och röja (och tappa rösten). Saknar Joppa, Anna, Robert och Per och allt skoj vi hade tillsammans! Trodde aldrig att jag skulle sakna det så mycket. Men det gör jag! Jag vill sjunga i band!


Mina underbaringar och jag!




Har bakat bullar idag. Måste ju sysselsätta mig med nåt. Ska ta med några till farmor imorn tänkte jag. :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Inte skriva så där...blev ju orolig där en stund ju...

tråkigt. Klart du kommer sakna dom, antar att dom kommer sakna dig med? :)

Du får påbörja bandletandet i göteborg... bör ju finnas några där nere... o kanske nåt som söker sångerska tom??

kram

2009-10-03 @ 21:02:14
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Martina

Ekan: haha jag är busig :P

jag hoppas dom saknar mig :P

ja jag ska väl kolla upp det... vore ju skoj..

kram

2009-10-03 @ 21:06:14
Postat av: Micke

Du er en bus :P



Jag saknar dig så otroligt mycket...känns jättejobbigt att du är där och jag är här.



Jag vill vara med den jag älskar, men vet att snart så är jag hos dig. Det gör mig glad :)



Jag älskar dig !

2009-10-03 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0