Första VFU-dagen avklarad

Det var längesen jag behövde kliva upp så här tidigt. Tio över 7 ringde väckarklockan imorse. Då var jag sjukt trött och hade inga planer på att kliva upp. Särskilt med tanke på att jag bara hade sovit ca 6 timmar. Kunde inte somna igår. Hade väl förstaskoldagennerver lr nåt :P Men upp kom jag och jag kom i tid till skolan också. Duktigt tycker jag faktiskt :)
Har haft 6 stycken musiklektioner idag med 8or & 9or plus att jag satt med på lärarmötet. Gick alltså hemifrån 10 i 8 och var hemma kvart över 5. Låååång dag! Och jag var helt slut när jag kom hem. Men jag tänkte att näe jag ska inte sova nåt nu för jag ska lägga mig i tid ikväll så jag får sova ordentligt. Men! vid 8 snåret råkade jag somna ändå och vaknade med ett ryck när Micke ringde mig klockan 9. Då var jag helt väck i huvudet. Såg på Hollywoodfruar och sen hoppade jag in i duschen. Nu är jag på väg i säng men måste vänta tills Micke har slutat innebandyträningen så han kan natta mig. En halvtimme till måste jag alltså vara uppe. Jag hoppas bara att jag inte försover mig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Gisan

Så bra att det gick bra idag. :) Du kommer nog i tid imorn med, missar du bussen får du la springa? ;)

å på tal om lååånga dagar, skulle tycka 8-5 va härliga tider om jag hade de! :p Som på irland! workin 8-5, what a way to make a livin. :)

2009-10-05 @ 22:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0