Kanelbullens dag

Idag är det söndag och kanelbullens dag. Jag bakade bullar igår och tog med mig en påse till farmor idag. Var hos henne i ca 2 timmar och vi pratade och tittade på bilder. Hade tagit med mig datorn så hon fick titta på Emmas blogg bl.a. Hon tyckte iaf att det var jättekul att jag kom och hälsade på så det var ju kul :)  Och Majsan (hennes hund) kom faktiskt fram och hälsade på mig och var inte lika rädd som förra gången vi var där. Positivt! Glömde tyvärr kameran hemma så jag bjuder på denna bild på Emma och henne från i somras när vi var där och hälsade på ist.


Imorn börjar min VFU. Jag och massa jobbiga högstadieelever. Kommer gå finfint! :P Bussen går 8.04 från Hjalmar.. Jag kommer vara trööööttt!!

Kommentarer
Postat av: IdaS

Hoppas det går bra på praktiken! Visst skulle du vara ute i Torslanda? Därifrån är det inte långt till färjorna :) Var mycket där i somras, diggar verkligen lägenhetshusen i "centrum". Mycket snygga!

2009-10-05 @ 13:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0