Latardagen

Ja nu har jag blivit sambo igen och än så länge flyter det på bra. Kanske för att det är helg och för att jag inte har haft någon skola att gå till. Jag hoppas verkligen att Micke får ett jobb snart så han också har något att göra på dagarna.

Igår var vi till Fanny och Jesper och hälsade på. Kollade på idol och pratade en massor, fast det var Fanny som gjorde det mesta av pratandet. Hon är en riktig liten pratkvarn ;) Iaf så fick Micke tips av Jeppe om ett jobb, som iofs bara är typ kanske max en gång i månaden men han ska iaf kolla upp det. Kan ju va kul att ha något extra också :)

Idag har vi verkligen bara latat oss! Jag vaknade och var jättehungrig och kissnödig. Inte så konstigt att jag var det då.. för jag vaknade klockan 1!!! Alldeles för sent. Fattar inte hur vi kunde sova så länge, för så länge var vi inte uppe igår :P

Vi har inte gjort många knop idag, jag har inte ens tagit mig in i duschen och fått på mig några vettiga kläder. Bara mysbyxor å linne... Men jag har gjort en god köttfärslimpa till middag iaf. :) Och nu när Micke har diskat färdigt ska vi baka kladdmuffins :) Sen fortsätter kvällen med mera latande :P

Jag har kommit på vad det är för fel på min dator tror jag.. Förra veckan tror jag det var när jag skulle resa mig upp så fastnade jag i batterikabeln och råkade slita ut den... Inte så bra men täntke inte mycket mer på det då utan stoppade bara in den igen... Och nu har jag märkt att den inte alltid laddas utan man måste vicka på kabeln för att det ska funka.. Å det är då skärmen blinkar och låter så där konstigt.. Så det kanske inte är något allvarligt fel.. Fast det är ju dumt ändå...

Nu har jag svamlat på alldeles för mkt :P Hoppas ni har en mysig helg där ute i höstovädret :P
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0